Σε σκηνοθεσία Ούλριχ Ράσε έρχεται ο «Αγαμέμνων» του Αισχύλου στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, παγκόσμια πρεμιέρα θα κάνει στις 22 και 23 Ιουλίου η παράσταση «Αγαμέμνων» του Αισχύλου, σε σκηνοθεσία Ούλριχ Ράσε.

 

Στις 22 και 23 Ιουλίου, στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου θα κάνει πρεμιέρα ο καταξιωμένος Γερμανός σκηνοθέτης Ούλριχ Ράσε με τον «Αγαμέμνων» του Αισχύλου. Ο Ράσε μέσω της ασυνήθιστης και εντυπωσιακής σκηνικής του γλώσσας, είναι από τους πιο συναρπαστικούς και περιζήτητους Γερμανούς σκηνοθέτες, με σημαντική απήχηση στο νεανικό θεατρόφιλο κοινό. Χρησιμοποιώντας μηχανοκίνητα σκηνικά, εντυπωσιακούς φωτισμούς και έντονη μουσική, ο Ράσε οδηγεί τους ηθοποιούς σε ένα μονοπάτι απόλυτης ερμηνείας  που δεν θα αφήσει κανέναν ασυγκίνητο.

Ο Γερμανός σκηνοθέτης έρχεται για πρώτη φορά στην Επίδαυρο για να παρουσιάσει τη δική του οπτική πάνω στον κορυφαίο έργο του Αισχύλου, ενώ στο παρελθόν έχει αναμετρηθεί με το αρχαίο δράμα και σε άλλα μεγάλα ευρωπαϊκά θέατρα (Επτά επί Θήβας, Αντιγόνη – 2017, Πέρσες – 2018, Βάκχες, Ηλέκτρα – 2019, Οιδίποδας – 2020).

 

Μια ματιά στα τρέιλερ από προηγούμενες παραστάσεις του στο εξωτερικό είναι καλή εισαγωγή αναφορικά με το τι να περιμένουμε να δούμε στην Επίδαυρο.

 

Ποιος είναι ο Ούλριχ Ράσε

Ο Ούλριχ Ράσε γεννήθηκε το 1969 στο Μπόχουμ της Γερμανίας και έχει σπουδάσει ιστορία της τέχνης και συγκριτικής λογοτεχνίας. Ο Ούλριχ Ράσε αναμφίβολα είναι ένας από τους πιο πρωτοπόρους σκηνοθέτες της γενιάς του. Το 2013 τιμήθηκε με το Βραβείο Τέχνης της Ακαδημίας Τεχνών του Βερολίνου, ενώ στο ρεπερτόριό του περιλαμβάνονται και άλλα σημαντικά έργα, όπως η Σαλώμη του Όσκαρ Ουάιλντ (2009), η Αποκάλυψη του Ιωάννη (2013), ο Θάνατος του Ντάντον (2015) και ο Βόιτσεκ (2017) του Γκέοργκ Μπύχνερ και το τελευταίο έργο της Σάρα Κέιν «4. 48 Ψύχωση» (2020).

Τοποθέτηση του σκηνοθέτη για το έργο

«Πριν από χιλιάδες χρόνια, ο Τάνταλος εξαπάτησε τους θεούς, ετοιμάζοντας ένα αποτρόπαιο γεύμα, με αποτέλεσμα να καταραστούν την οικογένειά του. Σε κάθε γενιά που ακολούθησε, οι απόγονοι του Τάνταλου δολοφονούνταν από τα ίδια τα μέλη της οικογένειάς τους. Με εκδίκηση και μίσος, οι θεοί έθεσαν σε κίνηση ένα ασταμάτητο ντόμινο δολοφονιών που μόνο ο Ορέστης θα μπορούσε να τερματίσει. Έχοντας απολέσει σήμερα την πίστη στους θεούς, εξακολουθούμε να βρισκόμαστε αντιμέτωποι με έναν ασταμάτητο κύκλο βίας και ατελείωτων πολέμων. Μπορεί η “Ορέστεια” του Αισχύλου να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε τους ορατούς και αόρατους μηχανισμούς της εξουσίας; Και τι μπορούμε να διδαχθούμε από αυτήν για να σταματήσουμε τους φόνους»;

 

Συντελεστές

Σκηνική διασκευή: Walter Jens

Σκηνοθεσία – Σκηνικά: Ulrich Rasche

Μουσική σύνθεση – Μουσική διεύθυνση: Nico van Wersch

Κοστούμια: Romy Springsguth

Διεύθυνση Χορού: Jürgen Lehmann

Φωτισμοί: Gerrit Jurda

Δραματουργία: Michael Billenkamp

Παίζουν: Liliane Amuat, Anna Bardavelidze, Pia Händler, Thomas Lettow, Max Rothbart, Lukas Rüppel, Noah Saavedra, Myriam Schröder, Moritz Treuenfels, Niklas Mitteregger

 

Συμπαραγωγή: Residenztheater – Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Δικαιώματα της παράστασης: Theater-Verlag Desch GmbH, Berlin

Με την υποστήριξη του Federal Foreign Office

 

*Με ελληνικούς και αγγλικούς υπέρτιτλους

**H εκδήλωση εντάσσεται στο πλαίσιο του εορτασμού των 70 χρόνων του Goethe-Institut Athen.

 

Ταυτότητα Εκδήλωσης

Ημερομηνία: 22 & 23 Ιουλίου 2022

Τοποθεσία: Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, Αρχαιολογικός χώρος του Ασκληπιείου, Επίδαυρος

Εισιτήρια: Διακεκριμένη Ζώνη 60€ | Ζώνη Α΄ 50€ | Ζώνη Β΄ 30€ | Άνω Διάζωμα 25€, 20€, 15€, 10€ | Φοιτητικό / 65+/ Καλλ. Σωματείων €, 16€, 12€, 8€ | Ανέργων / Σπουδαστικό Καλλ. Σπουδών 5€