MasterChef 2022: Τι τηλεθέαση συγκέντρωσε ο μεγάλος τελικός;

Οι μετρήσεις της Nielsen: Δείτε τι κατέγραψαν για την τηλεθέαση!

 

Την Τετάρτη 15 Ιουνίου στο MasterChef διεξήχθη ο μεγάλος τελικός του ριάλιτι μαγειρικής. Ο μεγάλος νικητής του φετινού κύκλου της επιτυχημένου διαγωνισμού ήταν ο Παναγιώτης Κουμουνδούρος, ο οποίος μαζί με τον τίτλο του νικητή κέρδισε και το χρηματικό έπαθλο των 50.000 ευρώ.

 

Τελικός MasterChef και τηλεθέαση

Την πρωτιά της τηλεθέασης κατέκτησε στο γενικό σύνολο η σειρά «Σασμός» με μέσο όρο 26,8%, ενώ ακολούθησε η σειρά «Γη της Ελιάς» με 22,4%. Το γνωστό σε όλους μας τηλεπαιχνίδι γνώσεων «Εκατομμυριούχος» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου ήρθε στην τρίτη θέση με μέσο όρο 19,8%, ενώ ακολούθησαν οι «Άγριες Μέλισσες» με 18,4%, το «Survivor» με 17,2%, το «MasterChef» με 13,1% και η σειρά «Άσε μας ρε μαμά» με 8,9%.

 

Όσον αφορά το δυναμικό κοινό η σειρά «Σασμός» σημείωσε μέσο όρο 26,8% κατακτώντας και πάλι την κορυφή, ενώ ο «Εκατομμυριούχος» συγκέντρωσε το 19,5%. Το δε «MasterChef» είχε 17,7%, οι «Άγριες Μέλισσες» 17,5%, η «Γη της Ελιάς» 16,1%, το «Survivor» 15,7% και η σειρά «Άσε μας ρε μαμά» 9,3%.

 

Η ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

  • Σασμός – 26,8%
  • Γη της Ελιάς – 22,4%
  • Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος – 19,8%
  • Άγριες Μέλισσες – 18,4%
  • Survivor – 17,2%
  • MasterChef – 13,1%
  • Άσε μας ρε μαμά – 8,9%

 

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

  • Σασμός – 26,8%
  • Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος – 19,5%
  • MasterChef – 17,7%
  • Άγριες Μέλισσες – 17,5%
  • Γη της Ελιάς – 16,1%
  • Survivor – 15,7%
  • Άσε μας ρε μαμά – 9,3%

 

* Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.