Το κατάστημα “New York”είναι ένας χώρος γνωστός για το περιεχόμενο του, τη δράση του, την εξυπηρέτηση και την ποικιλία του στο ανδρικό ένδυμα. Ο Κωνσταντίνος Ζαγγίλας, ιδιοκτήτης του “New York”, μεγαλωμένος σε μία οικογένεια η οποία διέσχισε μια μεγάλη επιτυχημένη πορεία στον ενδυματολογικό κλάδο, αποτελεί κομμάτι της εξέλιξής αυτής της μακροχρόνιας διαδρομής, καθιστώντας τον έναν επιχειρηματία που είναι έτοιμος να κατευθύνει και να δημιουργήσει στυλ σε κάθε τύπο άνδρα. Έχοντας σύμμαχο του την πολυετή εμπειρία του, είναι πάντα σε θέση να προσφέρει τις στιλιστικές συμβουλές του, οι οποίες είναι ικανές να απογειώσουν την εικόνα αλλά και την ψυχολογία των ανδρών.
Το New York έχει δυναμική παρουσία και στο πιο casual ντύσιμο, με ενδύματα κορυφαίων brands.
Εστιάζοντας στις ανάγκες του ανδρικού φύλου, ο Κωνσταντίνος Ζαγγίλας δε σταματά να επενδύει στην εξέλιξη του κλάδου, διευρύνοντας τους στόχους του και τις ιδέες του, ώστε πάντα να βρίσκεται σε θέση ισχύος, δημιουργώντας επιχειρηματικά σχέδια που θα σπάνε τα στερεότυπα. Κάπως έτσι το 2018, δημιουργήθηκε από τον ίδιο και το πρώτο σαλόνι γαμπρού στην πόλη!
Για πολλά χρόνια υπήρχε το στερεότυπο ότι ο γάμος είναι συνυφασμένος με την εικόνα της νύφης. Ο ίδιος όμως, απομονώνοντας όλες τις κλισέ αντιλήψεις επ’ αυτού, δημιούργησε στον πρώτο όροφο του καταστήματος, έναν προσεγμένο χώρο που δίνει έμφαση και κρατά πάντα σε προτεραιότητα της περιποίηση του γαμπρού, ένα σαλόνι γένους αρσενικού! Βασικός άξονας αυτής της πρωτοπόρας επιτυχημένης ιδέας είναι πως ένας άνδρας έχει πλέον θέση στο επίκεντρο της προσοχής!
Με διακριτικότητα και ηρεμία ο σύγχρονος άνδρας μπορεί να επιλέξει μέσα από την μεγάλη γκάμα κοστουμιών γαμπρού, κουμπάρου αλλά και συνοδείας, δίνοντας τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να πειραματιστούν και να ανακαλύψουν μια νέα οπτική της ιδανικής εικόνας τους.
Το “New York” όμως έχει δυναμική παρουσία και στο πιο casual ντύσιμο, με ενδύματα κορυφαίων brands όπως Cosi jeans, Stefan, Guardaroba Ufficiale και πολλά ακόμη, στηρίζοντας ενεργά την καθημερινότητα των ανδρών των οποίων η εικόνα τους αποτελεί και θεμέλιο της προσωπικότητας τους.
Δίνοντας έμφαση στη διαφορετικότητα του κάθε άνδρα, αποφεύγοντας τα «καλούπια» και το μονοπάτι της αντιγραφής, το “New York” σκοπό έχει να εμπνεύσει και να αναδείξει τον σύγχρονο άνδρα που απαιτεί, επιδιώκει και επενδύει στην εικόνα του.