Τα αποτελέσματα της πανδημίας φαίνεται να διαμορφώνουν μια νέα κατάσταση στην αγορά. Το γεγονός επισήμανε και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, κ. Θεοδόσης Μιχαλόπουλος.
Αλλαγμένη φαίνεται πως είναι πλέον η κατάσταση της αγοράς μετά το πέρας της πανδημίας. Πιο συγκεκριμένα η πανδημία έφερε την τεχνολογία στο προσκήνιο και για τον κλάδο των μίνι μάρκετ, με τα e-shop να αναδεικνύονται σε νέο πόλο ανταγωνισμού και τα social media να αποτελούν διέξοδο για τις πωλήσεις τους.
Σύμφωνα με παλαιότερες έρευνες προέκυπτε πως τα ηλεκτρονικά μέσα βοήθησαν πολλές επιχειρήσεις στην διαφήμιση και προώθηση των προϊόντων τους, ωστόσο από την περίοδο της πρώτης καραντίνας και μετά, η πλειοψηφία των μεσαίων και μικρότερων επιχειρήσεων της χώρας, παραμένει μακριά από τον ψηφιακό μετασχηματισμό του.
Το γεγονός επισήμανε και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, Θεοδόσης Μιχαλόπουλος, ο οποίος και δήλωσε σχετικά τα εξής: «Οι μικρομεσαίες και μικρότερου μεγέθους επιχειρήσεις έμειναν αισθητά πίσω από τις εξελίξεις, με μια πρόσφατη έρευνα να καταδεικνύει πως μόλις το 30% εξ’ αυτών επένδυσε κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών στην ίδια την τεχνολογία».