Με μικρότερο μοτέρ το μεγάλο σεντάν της BMW στην Τουρκία, και συγκεκριμένα με 4κύλινδρο των 1.597 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 14 λιγότερους ίππους.
Η βασική έκδοση της BMW Σειράς 5 τόσο στην Ελλάδα όσο και στον υπόλοιπο πλανήτη, η 520i, με έναν 2λίτρο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα αποδίδει 184 ίππους και 240 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που συνδράμει στην ολοκλήρωση του σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ., με την τελική να φτάνει τα 235 χλμ./ώρα.
Η εταιρεία όμως έχει προσαρμόσει το μοντέλο αυτό στην πραγματικότητα της Τουρκίας, λόγω της υψηλής φορολογίας. Πιο συγκεκριμένα, όποιο αυτοκίνητο στην γειτονική χώρα ενσωματώνει μοτέρ από 1.600 έως 2.000 κ.εκ. φορολογείται με ειδικό φόρο κατανάλωσης, ο οποίος μπορεί να αγγίζει ακόμα και το 150% επί της αντικειμενικής αξίας.
Έτσι λοιπόν, η BMW για να αποφύγει τον εν λόγω φόρο κατανάλωσης προσφέρει την 520i με μικρότερο μοτέρ, και συγκεκριμένα 4κύλινδρο των 1.597 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 14 λιγότερους ίππους, ήτοι 170 PS.
Για την επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα η τουρκική 520i χρειάζεται 8,9 δλ. και η τελική της περιορίζεται στα 225 χλμ./ώρα.
Η τιμή της 520i στην Τουρκία
Παρά την αλλαγή στο μοτέρ που προσάρμοσε η BMW στην 520i, η τιμή της BMW 5 Series παραμένει στα ύψη. Συγκεκριμένα, η 520i με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και την κίνηση στους πίσω τροχούς είναι διαθέσιμη από την έκδοση εξοπλισμού Luxury Line, με την τιμή να αγγίζει τα 96.000 ευρώ (1.498.100 τουρκικές λίρες).
H αρχική τιμή της 520i στην Ελλάδα ανέρχεται στα 62.100 ευρώ.