Με το νέο σλόγκαν της εταιρείας «Άσε την Ψυχή σου να Ξεχειλίσει», η ΑΜΣΤΕΛ ανανέωσε το πλαίσιο επικοινωνίας της, παρουσιάζοντας την ανανεωμένη και ενιαία εμφάνιση στις συσκευασίες όλων των προϊόντων της.
Χωρίς να έχει υπάρξει κάποια αλλαγή στην γεύση των προϊόντων της και διατηρώντας την ποιότητα της, η ΑΜΣΤΕΛ επέλεξε να έρθει ακόμη πιο κοντά στο νεανικό κοινό της με ένα πιο μινιμαλιστικό design. Σε δηλώσεις της η εταιρεία ανέφερε μεταξύ των άλλων: «Η νέα τολμηρή ταυτότητα, πολύτιμο στοιχείο του DNA της μάρκας, πετυχαίνει να αποτυπώσει με σύγχρονο ύφος τις αξίες της ΑΜΣΤΕΛ και λανσάρεται σε όλη την οικογένεια: από την αυθεντική lager, και την ΑΜΣΤΕΛ Dark, μέχρι τις Low & No Alcohol επιλογές, την ΑΜΣΤΕΛ Free 0.0% & Free Lemon 0.0%, αλλά και την ΑΜΣΤΕΛ Radler Lemon 2%».