11 βραβεία για την εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος στα RetailBusiness Awards 2022

Υψηλά έβαλε τον πήχη η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία και δικαιώθηκε, καθώς σάρωσε τα βραβεία στα RetailBusiness Awards 2022.

 

Η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος συμμετείχε στα φετινά RetailBusiness Awards 2022, κατακτώντας 11 συνολικά βραβεία. Συγκεκριμένα:

 

Κατέκτησε 2 χρυσά βραβεία:

  1. Στην κατηγορία «CSR Retail Strategy» για τη δέσμευσή της να μειώσει τη σπατάλη τροφίμων και συγκεκριμένα το δικό της αποτύπωμα κατά 50% έως το 2025, μέσα από στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες.
  2. Στην κατηγορία «Private Label» για τα προϊόντα της σειράς η «H AB κοντά στην ελληνική γη».

 

Κατέκτησε 3 Silver βραβεία:

  1. Στην κατηγορία «Retail Franchisor» για το μοντέλο καταστήματος AB Shop & Go.
  2. Στην κατηγορία «Social Media Retail Strategy».
  3. Στην κατηγορία «Omni Retailers» για την omnichannel αγοραστική εμπειρία.

 

Διακρίθηκε, επίσης, με Βronze βραβεία:

  1. Στην κατηγορία «E-Retailers» για την επένδυση στο online κατάστημά της, το AB Eshop και το AB App,
  2. Στην κατηγορία «CSR Retail Strategy» για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα διατροφής «Ο διατροφολόγος ΣΟΥ είναι εδώ».
  3. Στην κατηγορία «Suppliers’ CSR Campaign» κέρδισε 3 ακόμα Bronze βραβεία συνολικά, για το πρόγραμμα «Ζήσε και offline» που υλοποίησε μαζί με τον Όμιλο Σαράντη, για το πρόγραμμα «Προσφέρω Καθαρές Θάλασσες & Ακτές» σε συνεργασία με την P&G, αλλά και για την καμπάνια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Durex σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).