Υψηλά έβαλε τον πήχη η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία και δικαιώθηκε, καθώς σάρωσε τα βραβεία στα RetailBusiness Awards 2022.
Η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος συμμετείχε στα φετινά RetailBusiness Awards 2022, κατακτώντας 11 συνολικά βραβεία. Συγκεκριμένα:
Κατέκτησε 2 χρυσά βραβεία:
- Στην κατηγορία «CSR Retail Strategy» για τη δέσμευσή της να μειώσει τη σπατάλη τροφίμων και συγκεκριμένα το δικό της αποτύπωμα κατά 50% έως το 2025, μέσα από στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες.
- Στην κατηγορία «Private Label» για τα προϊόντα της σειράς η «H AB κοντά στην ελληνική γη».
Κατέκτησε 3 Silver βραβεία:
- Στην κατηγορία «Retail Franchisor» για το μοντέλο καταστήματος AB Shop & Go.
- Στην κατηγορία «Social Media Retail Strategy».
- Στην κατηγορία «Omni Retailers» για την omnichannel αγοραστική εμπειρία.
Διακρίθηκε, επίσης, με Βronze βραβεία:
- Στην κατηγορία «E-Retailers» για την επένδυση στο online κατάστημά της, το AB Eshop και το AB App,
- Στην κατηγορία «CSR Retail Strategy» για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα διατροφής «Ο διατροφολόγος ΣΟΥ είναι εδώ».
- Στην κατηγορία «Suppliers’ CSR Campaign» κέρδισε 3 ακόμα Bronze βραβεία συνολικά, για το πρόγραμμα «Ζήσε και offline» που υλοποίησε μαζί με τον Όμιλο Σαράντη, για το πρόγραμμα «Προσφέρω Καθαρές Θάλασσες & Ακτές» σε συνεργασία με την P&G, αλλά και για την καμπάνια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Durex σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).