Στην επικαιρότητα έρχονται σοβαρά θέματα μετά την εκδήλωση φωτιάς σε βυτιοφόρο πάνω στη Νέα εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, σύμφωνα με ανακοίνωση του Τομέα Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής.
Στις φλόγες τυλίχθηκε νωρίς το μεσημέρι της Πέμπτης 17/8 ένα βυτιοφόρο που μετέφερε υγραέριο 7,2 τόνων. Το συμβάν έγινε στο 46ο χλμ. της Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου, προκαλώντας την έντονη ανησυχία των Αρχών. Όπως ήταν αναμενόμενο το περιστατικό προκάλεσε πολιτικά σχόλια, φέρνοντας στην επικαιρότητα «σοβαρά θέματα σχετικά με την οδική ασφάλεια», σύμφωνα με ανακοίνωση του Τομέα Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής.
Η ανακοίνωση του Τομέα Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής
«Ευτυχώς δεν τέθηκαν σε υψηλό κίνδυνο ανθρώπινες ζωές, δεδομένου ότι το περιστατικό δεν συνέβη κατά τη διάρκεια διέλευσης του βυτιοφόρου εντός των υπογείων έργων της συγκεκριμένης οδού», αναφέρεται στην ανακοίνωση. Όμως, «το αρμόδιο υπουργείο οφείλει να απαντήσει αν παραβιάστηκαν από την Τροχαία οι κανόνες αδειοδότησης διέλευσης επικίνδυνων φορτίων εντός της σήραγγας, όπως ορίζονται από τη Διοικητική Αρχή Σηράγγων».
Επιπλέον, στην ανακοίνωση σημειώνεται πως: «Οφείλει να διασφαλίσει ότι η διέλευση επικίνδυνων φορτίων εντός των υπογείων έργων στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας γίνεται σύμφωνα με τις επικαιροποιημένες προδιαγραφές ασφάλειας και επιτηρείται επαρκώς από τους αρμόδιους ελεγκτικούς φορείς της οδού».
Σχετικά με «την πολύωρη ταλαιπωρία των χρηστών της οδού από τη διακοπή της κυκλοφορίας σε έναν αυτοκινητόδρομο ακριβής διέλευσης, στον οποίο είχαμε και πρόσφατα το περιστατικό κατάρρευσης γέφυρας κατά τη διάρκεια συντήρησης, το αρμόδιο υπουργείο οφείλει να ζητήσει από τον παραχωρησιούχο θεσμική ενημέρωση, ούτως ώστε να διαπιστωθεί αν παραβιάζονται οι όροι της σύμβασης παραχώρησης αναφορικά με τη λειτουργία και τη συντήρηση της οδού», υποστηρίζει ο αρμόδιος Τομέας του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής.
Τέλος η ανακοίνωση καταλήγει: «Επανέρχεται στο προσκήνιο ένα μεγάλο θέμα οδικής ασφάλειας που αφορά την ανανέωση του στόλου των φορτηγών οχημάτων. Η χώρα μας έχει το μεγαλύτερο μέσο όρο ηλικίας φορτηγών οχημάτων εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (22,7 έτη με αντίστοιχο μέσο όρο της ΕΕ τα 14,2 έτη) και απαιτείται ένα εθνικό σχέδιο ανανέωσης του στόλου, το οποίο θα θωρακίζει την οδική ασφάλεια και το περιβάλλον».