Οι τιμές έχουν πάρει την ανηφόρα και το γεγονός αυτό δεν αφήνει ανεπηρέαστη καμία κατηγορία προϊόντων όπως γίνεται αντιληπτό. Έτσι λοιπόν οι καταναλωτές, το τελευταίο διάστημα, βλέπουν τις ανατιμήσεις των προϊόντων σε όλη την έκταση της αγοράς κάνοντας τους να διστάζουν να προβούν σε αγορές πέραν των βασικών αγαθών.
Μία επίσκεψη στα σούπερ μάρκετ είναι αρκετή ώστε να βάλει σε σκέψεις τους καταναλωτές για τον αν τελικά θα επιλέξουν κάτι επιπλέον για κατανάλωση.
Τι συμβαίνει στην αγορά
Πέρα από βασικά είδη όπως τα φρούτα, τα λαχανικά και τα ζυμαρικά, οι ανατιμήσεις έχουν κάνει την εμφάνισή τους και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων, όπως αυτής του παγωτού.
Ο εν λόγω κλάδος, δεν μπορούσε να μείνει αλώβητος από τις γενικότερες εξελίξεις, με αποτέλεσμα οι βιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία αυτή να στηρίζουν τις ελπίδες τους στον αυξημένο τουρισμό που παρατηρείται το φετινό καλοκαίρι.
Σύμφωνα με όσα κατεγράφησαν
Στα ψυγεία με τα συσκευασμένα παγωτά παρατηρήθηκαν σημαντικές αυξήσεις, που στα καταστήματα αγγίζουν ως και το 20%, ενώ στα «φρέσκα» που πωλούνται στα ζαχαροπλαστεία, το εύρος των ανατιμήσεων μπορεί να είναι ακόμα υψηλότερο, ανάλογα με την περιοχή.