Danone: Δρομολογεί επενδύσεις ύψους 3 εκατ. ευρώ στην ελληνική αγορά

Η γνωστή εταιρεία Danone, η οποία παρουσιάζει πωλήσεις αξίας άνω των 24 δισ. ευρώ ετησίως κι έχοντας παρουσία σε 120 αγορές, προχώρησε σε μια παγκόσμια αναδιοργάνωση, επενδύοντας στις τοπικές αγορές και στην Ελλάδα. Η Danone Nutricia Ελλάδος σχεδιάζει επενδύσεις συνολικού ύψους 3 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων ποσό ύψους 1,2 εκατ. ευρώ αφορούν σε logistics και αποθήκευση, ποσό 700.000 ευρώ αφορά στην πρόσληψη προσωπικού για την ενίσχυση της εταιρείας και 1,1 εκατ. ευρώ σε διαφήμιση και προώθηση προϊόντων.

 

H Danone στην Ελλάδα

  • Η Danone δραστηριοποιείται στην Ελλάδα σε πάνω από 12.000 σημεία πώλησης με το 61% να αφορά στο οργανωμένο λιανεμπόριο, 25% φαρμακεία, 6% HORECA και νοσοκομεία, ενώ ποσοστό 7% αφορά στην αγορά της Κύπρου.
  • Έχει ηγετική θέση στα λειτουργικά γιαούρτια με το σήμα Activia, στα σκευάσματα για μεταβολικά νοσήματα και στα σκευάσματα ενηλίκων.
  • Κατέχει την δεύτερη θέση σε βρεφικά και νηπιακά γάλατα, καθώς και στα επιδόρπια (Alpro) και στα φυτικά ροφήματα.
  • Υπάρχει συνεργασία παραγωγής με την ΔΕΛΤΑ στο κομμάτι του στραγγιστού γιαουρτιού.

Στοιχεία κατανάλωσης

Η κατηγορία των λειτουργικών γιαουρτιών, όπως αναφέρθηκε, παρουσιάζει άνοδο της τάξεως του 7% στο τετράμηνο, ενώ η αγορά του γιαουρτιού στο σύνολο κινείται με πτώση της τάξεως του 9%. Όσον αφορά την κατηγορία των φυτικών ροφημάτων, στην χώρα μας η κατά κεφαλήν κατανάλωση ανέρχεται σε μόλις 1 κιλό -όταν σε άλλες χώρες, όπως η Ισπανία η κατανάλωση ανέρχεται στα 8 κιλά, γεγονός που δηλώνει πως υπάρχουν σημαντικές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης στην ελληνική αγορά.